Welkom!

Hello there,

me artsy

Ik ben Sarah, studente Digitale Marketing en Communicatie aan de Ehsal Management School in Brussel. Ook wel gekend als #ehsaldmc.

Ik heb een uitgesproken mening over werkelijk ALLES en deel die graag met de buitenwereld. Vandaar deze blog. Mijn brein maakt ook wel eens de raarste kronkels, #crazy, dus verwacht hier geen mooie recensies van de nieuwste film of het laatste reclamespotje. Neen, gewoon wat ik rondom mij zie en wat ik denk.

Like it or not, maar laat gerust ook jouw kritische mening achter!

Oké, eerlijk, ik moest ook een blog maken voor het vak Blogmarketing van Lieven Van Nieuwenhuyze op #ehsaldmc. Bij mijn zoektocht naar een onderwerp, en vooral een naam voor mijn blog, ontdekte ik dat er echt OVERAL een blog over bestaat en dat echt ELKE naam of url al is ingenomen.

Zodus “Don’t Judge a Blog by its Title” en don’t judge me by my blog, want niets is wat het lijkt enzo. Whatever, you get the point.

Enjoy!

Geef een reactie

