De Conversation Manager in mij …

De Conversation Manager - Steven Van Belleghem

De Conversation Manager – Steven Van Belleghem

Net dit super interessante boek van Steven Van Belleghem uitgelezen…
Ik zou willen zeggen in één ruk, want zo leek het, maar in alle eerlijkheid heb ik er wel 2 dagen over gedaan.

En ja, er schuilt toch wel ergens een Conversation Manager in mij! Of ik die job, of zeg maar levensstijl, zou aankunnen is een andere vraag, maar ik ben alleszins gepassioneerd.
Dit boek heeft mij geboeid van begin tot einde, maar heeft mij vooral doen inzien dat er zo veel bedrijven niet weten waar ze mee bezig zijn. I mean seriously… Hoe kan het dat zo veel grote merken hun klanten totaal negeren op social media terwijl ze waarschijnlijk echt wel heel wat fans hebben?!

Seriously?!

Seriously?!

Iedere CEO, communicatieverantwoordelijke, marketing manager, klantenservice, enzovoort… zou dit boek nu al moeten gelezen hebben en actie ondernemen als ze willen overleven in deze digitale wereld.

Digital Natives are coming ...

Digital Natives are coming …

Oké, ik ga eerlijk zijn (want dat is de basis van elke conversatie volgens Steven), ik had aanvankelijk ook niet veel zin (lees: tijd) om dit boek te lezen. Maar door de druk van de examens moest ik wel!
Ik ben er weliswaar, uitsteller die ik ben, veel te laat aan begonnen, maar het was het waard. Of ik nu slaag voor dat examen of niet, ik heb zeker iets uit dit boek geleerd en, nog belangrijker, het heeft mij warm gemaakt om hier later in mijn professionele leven ook echt iets mee te doen. Niet veel schoolboeken of cursussen hebben ooit al zo’n effect gehad op mij, meestal dacht ik “wat ga ik hier ooit echt aan hebben?”.

Dus, bij deze…

Thanks for the inspiration, Steven!

Voor de fans of geïnteresseerden:
Volg @StevenVBe op Twitter
Like The Conversation Manager op Facebook

Als afsluiter nog een “quote” uit het boek…

Go for it!

Go for it!

Succes nog aan alle blokkers (of bloggers) en tot de volgende!

Sarah.

Geef een reactie

