Sarah goes Nicaragua…Say what?!

Onder het motto ‘We doen is zot!’ heb ik net mijn vliegticket voor een maand Nicaragua geboekt. #Yolo
Tussen 2 en 29 mei ga ik rondtrekken tussen vulkanen, jungle’s en prachtige stranden.

Ready for take-off - Nicaragua

Ready for take-off – Nicaragua

Zij die mij kennen weten dat dat voor mij echt wel een grote stap is. Ik ben eerder een ‘comfort-zone-kind-of-person’ en niet bepaald het avontuurlijke type, maar ik heb ook een sterk verlangen om de wereld te zien en te ontdekken. Daarom heb ik beslist dat ik dringend uit mijn comfort zone moet komen. It’s now or never!

Mijn studies Digitale Marketing en Communicatie aan de Ehsal Management School lopen exact op 30 april ten einde. Ik trek dus nog even de wijde wereld in voor ik aan het echte werk begin.

Na een vlucht van zo’n 17u, wat al een uitdaging op zich is, kom ik aan in Managua, de hoofdstad van Nicaragua. Daar zal ik, waarschijnlijk volledig gejetlagd, eerst wat uitrusten in een hostel. Hopelijk zal ik dan al terug herenigd zijn met mijn goede vriendin Beppie en haar vriend Thomas, die momenteel rondtrekken in Centraal-Amerika en met wie ik een maand zal rondreizen. Ja, ik durfde het nog niet alleen aan! Zij komen op dat moment met de bus vanuit Panama, maar daar zijn ze niet zo stipt als hier, dus de kans zit erin dat ik nog een dagje op hen zal wachten. Grote uitdaging dus ook om helemaal alleen, heelhuids in dat hostel te geraken, but I guess I’ll be fine! In mijn beste Spaans en met een beetje oriëntatievermogen moet dat wel lukken…
Als dat gelukt is, hou ik jullie zeker op de hoogte van mijn doen en laten in het verre Nicaragua🙂

Wish me luck! Adios muchachos!

Oude Kathedraal in Managua, waar ik later waarschijnlijk meer over zal vertellen...

Oude Kathedraal in Managua, waar ik later waarschijnlijk meer over zal vertellen…

Hoofdstad Managua

Hoofdstad Managua

Concepción vulkaan in Nicaragua

Concepción vulkaan in Nicaragua

Stukje Caraïbische kust, where I'll be chillin'

Stukje Caraïbische kust, where I’ll be chillin’

Geef een reactie

